wait

Selecteer een onderwerp

Ik wil de app downloaden, waar vind ik deze?

In de App Store of Google Play Store. De app heet "ICS Business" en is uitgegeven door International Card Services B.V..

Ik wil de app activeren, welke gegevens heb ik nodig?

Laatste 4 cijfers van Card-nummer, vervaldatum en de postcode en huisnummer. Postcode en huisnummer mogen zowel van het bedrijf als van u als Card-houder zijn, mits dat adres bij ons bekend is.

Hoelang zijn de verificatiecodes geldig?

Zowel de code per sms als de code per e-mail zijn 10 minuten geldig.

Hoe kan ik mijn Card deblokkeren?

Wanneer u bent ingelogd klikt u rechts bovenin op de opties knop (3 punten) en kiest u voor "Card deblokkeren" of op de banner.

Kan ik de pincode van mijn creditcard in de app inzien?

Nee. U kunt uitsluitend een kopie van uw pincode per post laten nasturen. De doorlooptijd bedraagt enkele werkdagen.

Hoe kan ik een kopie van mijn pincode aanvragen?

U kunt een herinnering van de pincode aanvragen als u bent ingelogd door te klikken op de opties knop (drie punten rechts bovenin) en te kiezen voor "Pincode aanvragen".

Kan ik de pincode van mijn creditcard wijzigen?

Nee. U kunt de pincode enkel als herinnering opvragen. Enig alternatief is het vervangen van uw Card zodat u de pincode vooraf kunt bepalen. De kosten bedragen € 7,50 en uw huidige Card wordt direct geblokkeerd. U zit dus zonder Card tot u de nieuwe heeft ontvangen. Dit duurt in ieder geval 5 werkdagen.

Ik heb meerdere creditcards, kan ik deze allemaal in de app inzien/beheren?

Nee. Per toestel is het mogelijk om één creditcard te koppelen.

Wat gebeurt er als ik mijn creditcard ook aan een ander apparaat koppel?

Uw creditcard wordt dan automatisch ontkoppelt van een het eerste apparaat.

Ik wil graag mijn uitgaven terugbetalen via de app, hoe moet dit?

Het is helaas niet mogelijk uitgaven terug te betalen via de app. De app biedt uitsluitend inzage. Voor het doen van betalingen verwijzen wij u naar de betaalboodschap onderaan uw rekeningoverzicht.

Sinds het activeren van de app hoef ik mijn Securecode nergens meer in te vullen, klopt dat?

Ja dat klopt. Met het activeren van de app is de Securecode komen te vervallen. Vanaf nu verifieert u transacties rechtstreeks in de app.

Ik vind de oude manier van transacties goedkeuren prettiger. Kan ik nog terug?

Helaas is dat niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn adres/telefoonnummer/e-mailadres wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk in de app. Voor deze wijzigingen verwijzen wij u naar de portal.

Ik ontvang geen verificatiecodes

Probeer het later nogmaals. Indien u opnieuw geen codes ontvangt verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met onze Businesscard Servicedesk. U vindt het telefoonnummer achterop uw Card.

Mijn toegangscode wordt plots niet meer herkend

Mogelijk heeft u of een collega de app op een ander toestel geïnstalleerd. De app kan uitsluitend op één toestel gelijktijdig worden geïnstalleerd/gebruikt.

Hoe kan ik mijn toegangscode wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk uw toegangscode te wijzigen. U kunt een nieuwe toegangscode instellen door de app opnieuw te activeren. Dit doet u op de login pagina.

Aan welke eisen dient de toegangscode te voldoen?

De toegangscode mag geen oplopende of aflopende reeks cijfers bevatten. Ook is het niet toegestaan 5 keer hetzelfde getal te kiezen.

Hoe weet ik op welk adres de correspondentie staat?

Dit staat vermeld op de rekeningoverzichten.

Wat betekent "reservering"?

"Reservering" kan betekenen dat een transactie nog niet door de verkopende/verhurende partij is doorbelast. Meestal gebeurt dit binnen enkele werkdagen en wordt de transactie verwerkt. Of het is een borg voor een hotel of voor autohuur. Dan kan het tot 30 dagen duren dat dit bedrag gereserveerd blijft.

Waarom kan ik niet alle transacties openklikken om alle informatie te zien?

Wij krijgen niet altijd extra informatie van de verkopende partij door.

Kan ik als Card-houder mijn limiet zelf aanpassen?

Nee, hiervoor hebben wij een door een tekenbevoegd functionaris getekend formulier nodig. Dit formulier vindt u op https://www.icsbusiness.nl/service/

Ik krijg verificatiecodes binnen maar ik heb de app niet geïnstalleerd

Neemt u alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met de Businesscard Servicedesk op telefoonnummer 020 - 6 600 666.

Stel hier uw vraag

Staat uw vraag niet bij de veel gestelde vragen, stel hier dan uw vraag en krijg binnen 5 werkdagen antwoord van een ICS-medewerker.