wait

Selecteer een onderwerp

Waar vind ik mijn ICS-klantnummer?

Uw ICS-klantnummer vindt u op uw rekeningoverzicht.

Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?

U kunt uw nieuwe bankrekeningnummer doorgeven via het formulier Bankrekeningnummer wijzigen bedrijfsrekening.

Wat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf zijn gewijzigd?

Uw adresgegevens wijzigt u door het formulier Adreswijziging bedrijf in te vullen en te versturen.

Wat moet ik als Card-houder doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?

U kunt uw nieuwe adresgegevens doorgeven via het formulier Adreswijziging Card-houder.

Wat moet ik doen met de zakelijke creditcard van mijn medewerker als deze uit dienst gaat?

Uw medewerker moet de creditcard bij u inleveren. U kunt dit melden via het formulier Beëindigen zakelijke Card(s).

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?

Bel zo snel mogelijk naar de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 699 (dag en nacht bereikbaar). Uw creditcard wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Doe ook aangifte bij de politie. Meer informatie vindt u in de Algemene Voorwaarden van uw creditcard.

Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?

U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 988 (Mastercard) of +31 (0) 20 - 6 600 666 (Visa).

Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?

U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 988 (Mastercard) of +31 (0) 20 - 6 600 666 (Visa).

Waar vind ik informatie over het gebruik van mijn creditcard?

Bekijk de handleiding voor het gebruik van uw creditcard.

Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?

U kunt gebruikmaken van het formulier Beëindigen zakelijke Card(s). De creditcard kan door de contactpersoon van het bedrijf en de Card-houder zelf worden opgezegd. Zeg de creditcard minimaal twee maanden voor de vervaldatum op de Card op. Zegt u later op dan de aangegeven termijn, dan brengen wij de jaarlijkse bijdrage in rekening. Hierover ontvangt u geen restitutie.

Waar kan ik een klacht indienen?

ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.

Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht indienen bij de Directie van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter wij uw situatie kunnen beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:

klachten@icscards.nl

of per post naar:

International Card Services BV
T.a.v. het Directiesecretariaat
Antwoordnummer 242
1100 VB Diemen