Tijdelijke blokkade van uw creditcard(s)
Financiële instellingen zorgen samen voor een veilige financiële wereld. Daarom doen we verplicht klantonderzoek. Zijn uw zakelijke creditcard(s) geblokkeerd omdat we informatie missen? Dat spijt ons, de blokkade is helaas nodig om te voldoen aan de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) .
Klantonderzoek en blokkade
Hoelang duurt het klantonderzoek?
Nadat u uw informatie aan ons stuurt, ronden we ons onderzoek gemiddeld in drie weken af. Als uw bedrijf een ingewikkelde structuur heeft, kan het onderzoek langer duren. Bijvoorbeeld als er nog aanvullende informatie nodig is.Ik ben een trouwe klant en heb altijd overal aan meegewerkt. Waarom worden mijn creditcard(s) toch geblokkeerd?
Het spijt ons dat we uw creditcard(s) moeten blokkeren. Dat hadden we graag voorkomen. Maar zolang het klantonderzoek naar uw bedrijf niet klaar is, kunnen we niet voldoen aan de wetgeving. Daarom is de blokkade helaas nodig.Ik heb al meegewerkt aan het klantonderzoek. Waarom moet dit nu weer?
Ons klantonderzoek voeren we uit in verschillende stappen. Alle stappen zijn nodig om te voldoen aan wetgeving:Stap 1: controle van de bedrijfsgegevens.
Stap 2: identificatie van de tekenbevoegden.
Stap 3: uitgebreider onderzoek van de structuur, belanghebbenden en de geldstromen van het bedrijf. Daarvoor vragen we u nog eens een of meer keren om informatie.