wait
Maakt u gebruik van onze website , dan gaat u akkoord met deze cookies. Akkoord

Controleer uw gegevens

  • Voor de dubbele beveiliging hebben wij het juiste mobiele telefoonnummer en e-mailadres van u als Card-houder nodig. Op 'Mijn ICS Business' kunt u de gegevens controleren en indien nodig wijzigen. Het werkt zo:

    1. Heeft u al toegang tot Mijn ICS Business? Log dan in.
    2. Nog geen toegang? Activeer dan eerst Mijn ICS Business.
    3. Controleer of de gegevens (mobiele nummer en e-mailadres) compleet en correct zijn en wijzig indien nodig.

    U kunt de gegevens ook doorgeven via onze Servicedesk op 020 - 6 600 666

    .

    Beheert u de Cards voor uw organisatie? Ook dan hebben wij uw hulp nodig!

    Om de veiligheid en het betaalgemak van de Card-houders van uw bedrijf te waarborgen, vragen we uw medewerking om de gegevens van de Card-houders compleet en correct te maken.
    Wij vragen u de Card-houders van uw bedrijf te attenderen op de extra beveiliging bij online betalingen en te controleren of hun mobiele telefoonnummer en e-mailadres nog juist zijn.  De Card-houders kunnen deze gegevens controleren en wijzigen op 'Mijn ICS Business'.

    Zo wordt er vanaf maart online betaald:

    Stap 1: de gebruiker vult het wachtwoord in – ook wel Mastercard SecureCode of Verified by Visa genoemd
    Stap 2: de gebruiker ontvangt per sms een eenmalige code en vult deze in
    Zo eenvoudig is het!

Vragen?

Via de link hieronder vindt u een overzicht met antwoorden op veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze Servicedesk via 020 - 6 600 666.

  • Q&A 'Dubbele beveiliging, oftewel twee staps verificatie'

    Waar hieronder 'wij' of 'ons' staat, wordt International Card Services (ICS) bedoeld.

    1. Wat is dubbele beveiliging/tweestapsverificatie?
      Dubbele beveiliging betekent dat u zich niet één maar twee keer moet identificeren, zodat wij zeker weten dat u het bent. Dit doet u door eerst een wachtwoord in te vullen en daarna een unieke code die u via sms van ons krijgt.
    2. Waarom wil ICS mijn mobiele nummer en e-mailadres ontvangen?
      Uw e-mailadres is nodig om u toegang te geven tot Mijn ICS Business. Hier kunt u uw gegevens en/of de gegevens  van de Card-houders veilig inzien en wijzigen. Vanaf 1 april is bovendien bij online betalingen met uw creditcard sprake van een dubbele beveiliging. Naast het wachtwoord ontvangt u dan per sms een code via uw mobiele telefoon. Daarvoor hebben wij dus uw mobiele nummer nodig.
    3. Naar welk nummer moet ik bellen om mijn e-mailadres door te geven?
      U kunt tijdens kantooruren uw e-mailadres doorgeven via telefoonnummer via 020 6 600 666
    4. Hoe kan ik mijn mobiele nummer doorgeven?
      • ga naar www.mijn-icsbusiness.nl
      • log in met gebruikersnaam en wachtwoord
      • nog geen gebruiker? Activeer dan eerst mijn ICS business
      • controleer uw mobiele nummer en wijzig het indien nodig
    5. Ik wil/ kan geen mobiel nummer doorgeven.
      Vanwege nieuwe wet - en regelgeving voor het beveiligen van uw gegevens en het doen van veiligere transacties, vragen wij u uw e-mailadres en mobiele nummer door te geven. Deze nieuwe regels gelden niet alleen voor ons, maar ook voor andere partijen als banken, zorgverzekeraars en sommige overheidsdiensten. Het mobiele nummer van alle Card-houders is van belang omdat als hij of zij een online aankoop doen en ICS geen nummer heeft, de verificatiecode niet verstuurd kan worden.
    6. Kan ik ook een vast telefoonnummer doorgeven voor de dubbele beveiliging?
      Nee. Voor de dubbele beveiliging sturen wij u een sms naar uw mobiele nummer, die u nodig heeft voor de verificatie in ons systeem.
    7. Ik gebruik een buitenlands mobiele nummer. Mag ik dit gebruiken voor de dubbele beveiliging?
      Als u een buitenlands mobiele nummer wilt doorgeven voor de dubbele beveiliging, kunt u eerst twee nullen invoeren voor u de land-code invoert. U krijgt dan vanzelf de gelegenheid om meer dan 10 cijfers in te voeren. Bijvoorbeeld: 0031 6 123 456 789
    8. Ik ontvang geen verificatie sms.
      Controleer op het betaalscherm of de vermelde laatste 4-cijfers overeenkomt met uw eigen mobiele telefoonnummer.  Is dit niet het geval log dan in op Mijn ICS Business.nl om het mobiele nummer aan te passen of bel onze Servicedesk.
    9.