wait
Maakt u gebruik van onze website , dan gaat u akkoord met deze cookies. Akkoord

Selecteer een onderwerp

Is betalen met mijn creditcard veilig?

ICS houdt 24/7 de betalingen bij die met uw creditcard gedaan worden. Als wij serieuze vermoedens hebben dat een betaling verdacht is, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om dit te verifiëren.

Wat moet ik doen als ik een e-mail heb ontvangen over het aanvullen en/of controleren van mijn Card-gegevens?

De e-mail die u heeft ontvangen is vermoedelijk een vorm van phishing. Phishing is een vorm van oplichting. Criminelen gebruiken internet om via phishing persoonlijke informatie van derden in hun bezit te krijgen. Vertrouwt u een e-mail niet? Stuur deze dan door naar valse-email@icscards.nl en verwijder het bericht vervolgens direct. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging vanaf dit e-mailadres zodra uw e-mail ontvangen is. Heeft u vragen over valse e-mails? Neem dan contact op met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer +31 (0) 20 - 6 600 988 (Mastercard) of +31 (0) 20 - 6 600 666 (Visa). ICS zal nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen.

Hoe herken ik een valse e-mail?

Soms kunt u valse e-mails vrij snel herkennen. Het bericht is niet persoonlijk aan u gericht en het taalgebruik laat te wensen over. Maar soms ziet het (meestal dringende) verzoek er "echt" uit. Men stelt bijvoorbeeld dat u slachtoffer bent geworden van oplichting of dat uw creditcard geblokkeerd wordt als u niet snel reageert. ICS zal nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Vertrouwt u een e-mail niet? Stuur deze dan door naar valse-email@icscards.nl en verwijder het bericht vervolgens direct. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging vanaf dit e-mailadres zodra uw e-mail ontvangen is. Heeft u vragen over valse e- mails? Neem dan contact op met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer +31 (0) 20 - 6 600 988 (Mastercard) of +31 (0) 20 - 6 600 666 (Visa).

Wat moet ik doen als ik een onbekende, te hoge of onterechte transactie op mijn rekeningoverzicht ontdek?

U kunt een betaling betwisten door het formulier Verklaring betwiste transactie te downloaden, in te vullen en op te sturen aan ICS. Hiermee tekent u bezwaar aan als u een onbekende transactie op uw rekeningoverzicht ontdekt. Heeft u vermoedens van fraude, neem dan direct contact op met Business Card Servicedesk op telefoonnummer +31 (0) 20 - 6 600 988 (Mastercard) of +31 (0) 20 - 6 600 666 (Visa).

Wat doet ICS aan fraudepreventie?

ICS houdt dag en nacht de betalingen bij die met uw creditcard gedaan worden. Als wij serieuze vermoedens hebben dat een betaling verdacht is, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om dit te controleren.

Stel hier uw vraag

Staat uw vraag niet bij de veel gestelde vragen, stel hier dan uw vraag en krijg binnen één werkdag antwoord van een ICS-medewerker.